reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
David Kapusta

David Kapusta

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Doma som študoval právo a v zahraničí financie. Pracujem ako daňový konzultant v oblasti transferového oceňovania. V roku 2018 som bol zvolený za poslanca mestského zastupiteľstva v Banskej Bystrici. Podpredseda klubu nezávislých poslancov - Banskobystrická alternatíva. Založil som blog a občianske združenie bystrickeveci.sk a dlhodobejšie sa zaujímam o problémy mesta. Angažujem sa, pretože chcem, aby sa nám tu žilo lepšie. Rád cestujem, spoznávam ľudí a čítam dobrú knihu. Najčastejšie ma nájdete v oddelení filozofie, ekonómie, politológie či histórie. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaOsobnéPrávoNezaradenáEurópska úniaVšeličoViera a náboženstvoHistória

reklama

Všeličo

Moje hudobné nálezy 2016

David Kapusta

Moje hudobné nálezy 2016

YouTube algoritmus na odporúčanie, recenzie alebo kamaráti. Prišlo to samo. Nemusel som sliediť a predsa som sa dostal k viacerým hudobným nálezom ku ktorým sa rád vrátim. Nechajte sa inšpirovať. Snáď Vás niečo zaujme.

  • 31. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 350x
  • 4
V Banskej Bystrici máme kino v bazéne

David Kapusta

V Banskej Bystrici máme kino v bazéne

Kašlite na plavky, uterák či okuliare, v kine v bazéne je oveľa užitočnejšia deka a niečo malé na jemné chrumkanie počas filmu. Názov tohto letného kina je skutočne zavádzajúci. Keď som niekomu spomenul, že idem do kina v bazéne,

  • 24. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 437x
  • 0
V Bystrici sme odkryli pamätník človeku ktorý odkrýval minulosť

David Kapusta

V Bystrici sme odkryli pamätník človeku ktorý odkrýval minulosť

Odkrývanie odkrývania.  Svojrázny názov odkrývania pamätníka banskobystrického rodáka a statočného bojovníka za slobodu, Jána Langoša. V sobotu, presne 7 rokov od tragickej nehody zakladateľa Ústavu pamäti národa som mohol spoločne s ďalšími hosťami spomínať na silného človeka, ktorý sa nebál odkrývať minulosť nášho národa.

  • 17. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Fenomén hipster alebo ako sa stať hipsterom

David Kapusta

Fenomén hipster alebo ako sa stať hipsterom

Hipster, doposiaľ slovo nepoznané sa stalo slovom omieľaným a skloňovaným. Jeho používaním sa stáva novou súčasťou nášho zásobníka slov, avšak na druhej strane adaptácia nového slova do nášho života spôsobuje jeho

  • 1. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Biológia pre gymnázia alebo neúplná pravda pre stredoškolákov...

David Kapusta

Biológia pre gymnázia alebo neúplná pravda pre stredoškolákov...

V živote sa stáva, že nie vždy sa dozvieme úplnú pravdu a spoznáme druhú stranu informácie, ktorú sa dozvedáme. Nepísal by som o tom, ak by som sa s tým nestretol v učebnici Biológie pre stredoškolákov.

  • 10. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 282x
  • 29
reklama
SkryťZatvoriť reklamu