reklama

Chcel som ženám zaželať na fejsbúku,no nakoniec som napísal list

Áno, dnes je MDŽ. Dnes je deň, keď my muži, každý po svojom a ako vie, si pripomíname nezastupiteľnú rolu a úlohu ženy v spoločnosti, v rodine v partnerstve. Ďakujeme, želáme a prajeme len samé pekné veci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Milá žena,

Žena, prosím odpusť mi, že si mnohokrát neviem na Teba nájsť čas a investujem čas do iných aktivít. Prosím, prepáč mi, že ťa veľakrát nepočúvam a neberiem vážne čo hovoríš. Prosím, odpusť mi za to, že ťa niekedy podceňujem a vysmievam sa ti. Žena, prepáč, ak niekedy nie som pri Tebe, keď to veľmi potrebuješ. Odpusť mi , že som málo nežný a že ťa zabúdam objať, keď ti chýba blízkosť. Žena, prosím odpusť mi moju nečestnosť, neotvorenosť. Odpusť mi, že niekedy neviem povedať pravdu.....Odpusť mi, že niekedy vidím viac seba a dávam ti tak málo lásky...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Žena, si jedinečná bytosť, ktorú svet potrebuje. Nie preto, že dávaš život a si krásna...Ale pretože máš v sebe niečo čo ja nemám a potrebujem. Potrebujem tvoj pohľad na svet, potrebujem tvoj intelekt a inteligenciu, potrebujem tvoj jemnocit, tvoju intuíciu, tvoju vnútornú silu. Potrebujeme tvoj prínos a tvoje ja do spoločnosti. Buď šťastná a budem šťastný aj ja.

Muž.

David Kapusta

David Kapusta

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Doma som študoval právo a v zahraničí financie. Pracujem ako daňový konzultant v oblasti transferového oceňovania. V roku 2018 som bol zvolený za poslanca mestského zastupiteľstva v Banskej Bystrici. Podpredseda klubu nezávislých poslancov - Banskobystrická alternatíva. Založil som blog a občianske združenie bystrickeveci.sk a dlhodobejšie sa zaujímam o problémy mesta. Angažujem sa, pretože chcem, aby sa nám tu žilo lepšie. Rád cestujem, spoznávam ľudí a čítam dobrú knihu. Najčastejšie ma nájdete v oddelení filozofie, ekonómie, politológie či histórie. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaOsobnéPrávoNezaradenáEurópska úniaVšeličoViera a náboženstvoHistória

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu