reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
David Kapusta

David Kapusta

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Doma som študoval právo a v zahraničí financie. Pracujem ako daňový konzultant v oblasti transferového oceňovania. V roku 2018 som bol zvolený za poslanca mestského zastupiteľstva v Banskej Bystrici. Podpredseda klubu nezávislých poslancov - Banskobystrická alternatíva. Založil som blog a občianske združenie bystrickeveci.sk a dlhodobejšie sa zaujímam o problémy mesta. Angažujem sa, pretože chcem, aby sa nám tu žilo lepšie. Rád cestujem, spoznávam ľudí a čítam dobrú knihu. Najčastejšie ma nájdete v oddelení filozofie, ekonómie, politológie či histórie. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaOsobnéPrávoNezaradenáEurópska úniaVšeličoViera a náboženstvoHistória

reklama

Politika

Rozvoj dopravy v Banskej Bystrici je dlho zabrzdený. 4 roky čakania na spasenie pod menom PUM.

David Kapusta

Rozvoj dopravy v Banskej Bystrici je dlho zabrzdený. 4 roky čakania na spasenie pod menom PUM.

Chcete vyššiu frekvenciu spojov MHD a ich lepšiu nadväznosť? Bezpečnejšiu a rozumnejšiu dopravnú premávku? Čakajte.

  • 27. apr 2022
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 442x
  • 0
Je trojitý poslanec Igor Kašper za Rodinu alebo za hazard ?

David Kapusta

Politika Je trojitý poslanec Igor Kašper za Rodinu alebo za hazard ?

V septembri oznámil, že v parlamente umožnili mestám obmedziť hazard a uviedol, že navrhne na mestskom zastupiteľstve zákaz herní. V Decembri nakoniec žiadny návrh nepredložil a mestom predložený návrh za zákaz hazardu nehlasoval.

  • 13. jan 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 145x
  • 1
Prečo je Sulík Nemcom na smiech ?

David Kapusta

Politika Prečo je Sulík Nemcom na smiech ?

Keď som videl pána Sulíka v nemeckej televízii, tak som sa nesmial ako diváci v Berlíne. O chvíľu bude tento zabávač u nás premiérom, možno preto mi nebolo do smiechu. Spravil som malú analýzu jeho niekoľkých výrokov.

  • 9. mar 2016
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 4 935x
  • 81
Súcit s Hamasom

David Kapusta

Politika Súcit s Hamasom

Zranené a mŕtve telá palestínskych detí spúšťajú reťazové reakcie intenzívnych empatií a súcitu. Stovky mŕtvych Palestínčanov sú atraktívnym produktom pre médiá a televízie, ktoré svojim obsahom v nás vyvolávajú, už takmer mesiac,

  • 3. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 607x
  • 33
reklama
SkryťZatvoriť reklamu